Nytt utseende, ny plattform og forhåpenligvis nytt innhold

Posted: desember 4, 2009 in Samfunn, Teknologi, Trening, Trivia, Verdiskapning

Velkommen!

Etter en lang dødperiode har jeg tenkt til å begynne å blogge igjen. For de som har fulgt meg tidligere så har dere sikkert fått med dere at det har vært lite aktivitet på bloggen min i det siste, og det kan forklares på følgende måte: f(tid, motivasjon).

I tillegg til at jeg har byttet utseende på bloggen og skiftet fra Blogger til WordPress så har jeg også tenkt til å vie denne bloggen til litt bredere sett med betraktninger enn tidligere. Altså kommer jeg ikke bare til å skrive om politikk. Noen blir sikkert forferdet over dette, men det tror jeg ikke er så farlig.

I alle fall så er planen å skrive om følgende temaer:

  • Samfunn (tidliger omtalt som politikk)
  • Butikk (da snakker vi litt i en faglig forstand – dette kommer til å relatere seg til fag på BI og betraktninger i sammenheng bedriftsøkonomiske fag o.l.)
  • Teknologi (jeg er jo en gagdetfrik av en annen verden så teknologi må jeg selvfølgelig skrive om. Kommer nok til å gå både på hardware og software, og kanskje noen betraktninger rundt trender. Man er da tross alt en bedriftsøkonomisk student)
  • Mosjon (det er ikke bare hjernen som trenger input, men også kroppen. Her kommer jeg til å dele tips og triks jeg kommer over, og ruter for skiturer eller sykkelturer osv.)
  • Trivia

Jeg håper jeg klarer å komme med gode betraktninger og innspill som gjør det interessant å lese på denne bloggen. I tillegg så regner jeg med at muligheten og motivasjonen (ref. tidligere funksjon) til å skrive i en høy frekvens gjør seg gjeldende. Selvfølgelig er dette kun planen for hva bloggen skal være, og som med enhver strategi så er det en blanding av planlegging og ukontrollert utspring som utgår det faktisk resultatet.

Takk for at du leste denne posten, og jeg håper du stikker turen innom senere. Alltid hyggelig med besøk. Kom gjerne innspill på hva du ønsker jeg skal skrive om eller andre meninger du måtte ha. De blir tatt hjertelig i mot!

Ønsk meg lykke til!

Legg igjen en kommentar

