Dropbox by Morten P. Røvik

Posted: februar 7, 2010 in Teknologi
Tags: ,

Morten P. Røvik er en aktiv kvitrer og har i tillegg en veldig god blogg. For tiden har han tatt for seg et prosjekt å skrive om «et synkronisert liv«. Første innslag i denne serien et et kjent og kjært progam; Dropbox. Synes videoposten hans var så god at jeg føler jeg må spre den også her på bloggen. Veldig god å se om du ønsker å lære hva Dropbox er.

Les også min post om Zotero for et synkronisert studentliv.

Kommentarer
  1. Hehe… hyggelig at du likte gjennomgangen såpass 🙂 Vi bruker samme theme til WP og det er til forveksling likt på din side og min nå 🙂

  2. Det har seg faktisk slik at jeg vurderte å gå over til WP fra Blogger i en lengre periode, men jeg fant ingen tema jeg likte. Det var faktisk ikke før jeg så bloggen din og ditt tema, at jeg byttet.

Legg igjen en kommentar

